Kasım Favorileri

By TUĞBA GÜNGÖR - 19:33


Merhabalar.

Sizlere bugün Kasım ayında en sık kullandığım beş tane üründen bahsedeceğim.

Kasım ayı benim için aşırı makyaj yapmadığım bir ay oldu. Malum havalar soğudu ve hastalıklar başladı. Uzun bir süre griple mücadele ettim. Bu yüzden hiç yalan söylemeyeceğim makyaj yapmaya halim yoktu.
Hadi lafı uzatmadan Kasım ayında en sık kullandığım ürünlere geçelim.





makeup

* Note Luminous Moisturizing Fondöten; Ben kuru bir cilt yapısına sahibim. 
Bu yüzden fondöten sürmek benim gibi kuru ciltliler için bazen can sıkıcı olabiliyor. Cilt kuru olunca öncelikle yüzdeki tüm fondötenler mutlaka çizgilere dolar. İkinci olarak yüze sürülen ürünler her zaman pütür pütür bir görüntü oluşturur. Ben bu sorunlar yüzünden sürekli fondöten değiştirmek zorunda kalıyorum.Bu aralar Note markasına ait bu fondöten benim çok severek kullandığım bir ürün oldu.Nemlendirmesi pek yeterli gelmese de yüzümde duruşu ve kalıcılığı şimdilik hoşuma gitti. Yüzüm de en azından pütür pütür bir görüntü oluşturmadı.

Kapatıcılığı orta derecede. | 4/5

* Maybelline Lash Sensational Maskara; Rimeli alırken alsam mı,almasam mı diye çok tereddüt etmiştim. Ama aldığımdan beri elimden hiç düşürmedim. Her makyajım da mutlaka bu rimeli kullandım. 
Ürünü sevmek için o kadar çok sebep var ki. 
 İlk olarak Simsiyah bir yapısı var. 
İkincisi ilk sürümde kirpikleri hemen tek tek ayırıyor. 
Üçüncüsü ikinci katı sürüldüğü zaman hacim veriyor. 
Son olarak bir özelliği de kirpikleri kıvırması
Bu dört özellik benim favori rimelim olması için yeterli. 
Fırçası hafif eğimli düşük kirpiklere sahipseniz bu ürün tam size göre. Hafif eğimli olması kirpiği kıvırıp kaldırmasını sağlıyor.

Ben daha ne isterim. 5/5

* Wet'n Wild Mega Liner ; Bu eyelineri bazen çok seviyorum.
Bazen nefret ediyorum.
Bu ay mesela çok sevdim.

Sanırım yaz aylarında biraz akma yaptığı için olabilir.
Çünkü kâküllerim yüzünden yüzüm çok terliyor.
Neyse, benim eyelinerlar da dikkat ettiğim iki şey var.
Bir tanesi rengi ikincisi ise kalıcılığı.
Renk simsiyah ve fırçasının ince olması eyelinerınızı istediğiniz incelikte ya da istediğiniz kalınlıkta sürmenizi sağlıyor. Kalıcılığı ise yazın biraz solma yapıyor bazen de akma ama kışın sanırım bu sorun olmayacak yani geçtiğimiz ay öyle bir şey yaşamadım. 
Tekrar alır mıyım? Evet,alırım ama yeni ürünleri denemeyi de seviyorum. 
Biterse başka bir marka denemek istiyorum bakalım. :)
4/5

beauty


* The Balm İnstain Blush - Toile 
Ben The Balm ürünlerini ve tasarımlarını çok seviyorum. 
Toile ise yüze sürüldüğü zaman insana güneşte biraz fazla kalmış bu yüzden de yanaklarım hafif  yanmış gibi bir izlenim veriyor. 
Bence bu çok tatlı.

Rengi tam bir çilek rengi ama biraz canlısı ve  yapısı yumuşak
Aslında en çok yazın kullanılması gereken bir allık kendisi. 
Ben yaz kış kullanırım çünkü çok seviyorum.
Sürüldüğü zaman tüm gün yüzde kalıyor.
Yalnız sürerken dikkatli sürmek gerekiyor çünkü pigmentasyonu çok yüksek.
Hafifçe fırçayı dokundurup çok hafif uygulamak gerekiyor. 5/5


ruj
* Wet'n Wild Megalast - Mocha-licious ; 
Wet'n Wild markasının sanırım en popüler rujudur. 
Renginden dolayı bu ruju kış aylarına çok yakıştırıyorum. 
Mat yapısı olmasına rağmen sürümü çok rahat. 
Mat olması bende kuruluk yaratmadı. 
Kalıcılığı orta derecede öyle sürünce hemen çıkacak bir ruj değil.

Benim için tek olumsuz yanı ambalajı.
Ne kadar dikkat etsem de ruju sürdükten sonra kapatırken mutlaka kapağına bulaşıyor.
Umarım ileride ambalajı değiştirirler.
5/5

Bir daha ki yazı da görüşmek üzere.
Bu ay severek kullandığım ürünlerden bahsettim.

Hoşçakalın,

Sevgiler.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum