Blog Teması Nasıl Değişir?

By TUĞBA GÜNGÖR - 03:27




Merhabalar

Ben uzun süre belli aralıklarla müsait oldukca blog yazıyorum. Geçenler de blog temamı değiştirdim.
Bunu nasıl yaptığımı bilmek isteyenler yazımı okumaya devam etsinler.
Blog yazanlarınız varsa aranızda blogun görselliğinin ne kadar önemli olduğunu biliyordur.
Sitenin teması ne kadar sade ve şıksa sitenizi ziyaret eden okuyucularınız için daha iyi.
Şahsen ben karmaşık bir sitede yazı okumayı pek sevmiyorum.
İşte bugün blog kullananlar için *blog teması nasıl değiştirilir onu anlatacağım.
Adımları dikkatlice takip ederek sizlerde blogunuzun temasını değiştirebilirsiniz.



TEMA İNDİRME


İşe öncelikle temayı seçmek ve indirmek ile başlıyoruz.
Ben kendim ücretsiz indirme seçeneği de olduğu için themexpose.comsitesini tercih ettim.
1.PNG
1- Siteye giriyoruz.
Basit bir arayüzü var hemen köşede işaretlediğim Templates yazan yere ya da 
Show all posts yazan yere tıklıyoruz ve temaların hepsini görüyoruz.
02.PNG
2 - Beğendiğiniz temaya tıklatıdığınız zaman karşımıza bu sayfa çıkıyor.
İşaretli yere tıkladığımız zaman indirmeden önce sitenin nasıl görüneceğini inceliyoruz.
tr.PNG
3- İnceleyip temaya karar verdikten sonra download yazan yere tıklıyoruz.
4.PNG
4- Bizi tekrar incelemeden önceki sayfaya getiriyor. Download Freediyoruz.
5.PNG
5- İndirme sayfasına yönlendirecek buradan indir diyoruz. Temamız artık indi ve yüklemeye hazır.

TEMA YÜKLEME

6- İlk olarak her ihtimale karşı blogumuzun kendi temasını kaydetmemiz gerekiyor. Bu yüzden blogger ayarlarına gelip Temaya tıklıyoruz.
7- Sağ üst köşede yükle /geri yükle diyoruz
8- Tema indir diyoruz yüklü olan kendi temamızı bilgisayara kaydediyoruz.
6.PNG
9- Blogua yüklemek için beğenip indirdiğimiz tema için; Dosya Seçe tıklıyoruz.
8.PNG
10- Temayı seçiyoruz.  diyoruz.
Temamız blogumuza uygulandı.

10.PNG
Bu işlemi yapmadan öncesi ve sonrası*
ÖNCESİ ;
0.PNG
SONRASI
9.PNG
İşte bu kadar.
Bazen yerleşim kısmında sorunlar olabiliyor.
Ya da mesela sosyal medya iconları ayarlanması gerekebiliyor.
Bunları basit bir şekilde Blogger - Yerleşim den gadget ayarlarını yapabilirsiniz.
Sormak istedikleriniz olursa yardımcı olmaya çalışırım.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgiler,



Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

7 yorum