Güvenilir Online Alışveriş Siteleri

By TUĞBA GÜNGÖR - 03:24

Alisveris


Merhabalar.
Bugün sizlere güvenilir online alışveriş siteleri arasında alışveriş yapıp ,
memnun kaldığım sitelerden bahsetmek istiyorum. 
Malumunuz artık her şeyi internet üzerinden alıyoruz. 
Haliyle yaptığımız alışveriş güvenli olsun istiyoruz.
 Deneyimlediğim ve memnun kaldığım alışveriş sitelerini
 aşağıda linkleri ile beraber vereceğim.


Bu arada yaptığım alışverişleri İninal Kart ile yapıyorum. 
Eskiden paypal kart kullanıyordum ama Türkiye'den çekildiği için 
İninal Kart kullanmaya başladım. 
Bence bu tarz ön ödemeli kartlar güvenlik açısından çok işinize yarayacaktır.
Ben Migros'dan 5TLye almıştım.
PTT'den de gidip alınabiliyor.
İçerisine kullanmak istediğim kadarı ile para yükleyip
 öyle alışveriş yapıyorum.
Bir kaç seçenekle yükleme yapabiliyorsunuz ama şuan hatırlamıyorum.
Ben yükleme yaparken pttmatikten yapıyorum. 
2tl gibi bir ücret kesiliyor.
Bilginiz olsun.



Hepsiburada

İlk olarak bu siteden elektronik alışverişi yapmıştım memnun kalmıştım. 
İkinci alışverişim ise bir ara evde spor yapmaya taktığım zamanlarda trambolin popülerdi.
Bir hevesle trambolin almıştım ama kullanıyor muyum? 
Tabi ki hayır :)
 Ama sağlam ve sorunsuz elime ulaşmıştı.
Kargo süresi ; Ürünler benim elime 4 gün içerisinde hızlıca ulaşmıştı. 


Bkmkitap

Kendisi isminden de anlaşılacağı gibi bir kitap alışveriş sitesi.
Buradan alışveriş yapmayı seviyorum.
Kitaplar da sürekli indirim uyguluyorlar.
Hem uygun fiyatlı hem de çok seçenekli bir site.
Siparişler  hasarsız elime ulaştı. 
Hiç bir sorun yaşamadım.
Kargo Süresi ; Verdiğim siparişler genellikle 2- 3 gün içerisinde geliyor.

Trendyol 

Trendyol sitesini duymayan,bilmeyen yoktur.
Bu yüzden çok ayrıntıya girmeyeceğim.
Sitede giyim de ve kozmetik ürünlerinde denk gelirseniz çok güzel kampanyalar oluyor.
Çok seviyorum ama 
bence sitenin tek sorunu kargo süresi.
Bir de müşteri temsilcisi bir kere ilgisiz birisine denk gelmiştim.
Ama sonra hiç bir sorun yaşamadım.
Kargo Süresi; dediğim gibi bazen 10 günde bile geldiği oluyor.
Geç gelme sorunu olmasa güvenilir ve hesaplı bir site.

Aliexpress

Aliexpress En sevdiğim site.
İçeriği sonsuz derecede büyük. 
Her çeşit ürün barındırmasını çok seviyorum.
Üstelik çok ucuza ürün alabiliyorsunuz. 

Biraz dikkatle güvenilir bir satıcıyla çok güzel alışveriş yapabilirsiniz.
Alışveriş sitesinin diğer güzel yanı ise, satın almak istediğiniz ürünün alt kısmında o ürünü alan alıcıların göndermiş olduğu yorumlar ve resimler var.
Ben almadan önce resimlere bakıyor onlara ürün aynı geldiyse öyle sipariş veriyorum. 
Bu zamana kadar sadece bir paketim elime ulaşmadı o kadar.
İlk Aliexpress alışverişim için tıklayın.
İkinci Aliexpress alışverişim
Diğer Aliexpress alışverişim

Kargo Süresi ; Tek sorunu bu ürünler 15-25 günde geliyor.
Son duyduğum habere göre aras kargo ile alibaba anlaşma yapmış.
Alibaba Aliexpress'in diğer bir sitesi. 
Bu anlaşma aliexpress için de geçerli olursa ürünler elimize daha erken ulaşacak. 
Böyle olması çok iyi olur çünkü normalde ürünler ptt kargo ile geliyordu ve ptt kargo bazen ürünümü dış kapıya bırakıp gidiyordu. 


Kozmela

Kozmela'dan bir kere alışveriş yaptım.
%50 indirimle makyaj fırça seti almıştım.
Güvenilir bir siteydi. Ürünler elime sorunsuz gelmişti.
Kargo Süresi ;  Fırçalarım elime  4 gün içerisinde ulaşmıştı


Turuncukasa

Turuncu kasa dermokozmetik,makyaj,anne ve bebek ürünleri satan bir site.
Bazen çok güzel indirimler yapıyorlar.
Hatta çoğu ürünler diğer sitelere göre çok uygun satılıyor.
Bioderma ürünlerimi buradan alıyorum.
Kargo Süresi ; Ürünlerim genellikle 3 gün içerisinde elime ulaşıyor.

Benim şuan aklımda olanlar bunlar. 
Sizler bu siteleri kullanıyor musunuz?
Benim kullandığım siteler hariç kullanıp memnun kaldığınız alışveriş siteleri neler?
Yoruma eklerseniz sevinirim.

Teşekkürler,

Hoş Kalın.

Beni Takip Edin 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum