Aliexpress ve Ebay Alisverisi

By TUĞBA GÜNGÖR - 17:11




Merhabalar.

Geçen ay sizlere şurada ki yazımda  Ebay ve Aliexpress alışverişimden bahsetmiştim.İki hafta önce dört kargom geldi aradan iki gün geçti diğer iki kargom geldi son kargolarımda dün elime ulaştı. Özellikle bekledim ki hepsi birden gelsin öyle yazayım diye.  
Geçen yazımda bahsettiğim gibi bu benim ilk alışverişimdi  ve tereddütlerim olduğu için ufak tefek şeyler sipariş etmiştim ve hiç bir aksilik olmadan bütün aldıklarım elime ulaştı. 
Bir bakalım mı neler almışım?








Siparişten üzerinden 3 hafta geçtikten sonra ilk 4 paketim geldi. Paketler genelde zarf şeklinde geliyor. Gözünüz korkmasın ince görünsede içerisi minik balonlardan oluşuyor. Ufak darbe sarsıntı vs gibi sebeblerden korunması için düşünülmüş bu şekilde gönderilmiş. Ben bu sitedeki satıcıların ürünleri paketlemede gösterdikleri özeni çok beğendim!


Katlanır Su Şişesi; 

  

İlk açtığım paketten katlanabilir su şişem çıktı. Tam çantaya atmalık beni sürekli şişe alma derdinden kurtardı. Katlanır olması almama sebeb olan en etkili neden oldu. 

Şişeyi almak isteyenler tıklayabilirsiniz.
Fiyat $0.79


15li Kontür Paleti ;





İkinci paketten kontür paleti çıktı.Ebayden sipariş etmiştim. Aslında alırken gümrükten geçip geçmeyeceği konusunda tereddüt ettim ama yinede şansımı denemek istedim. Gümrükten geçmesine şaşırdım açıkcası. Palet 15 renkten oluşuyor ve yapıları kremsi. Henüz hala yüzümde denemedim ama elimle biraz yokladım. Sonda gördüğünüz en koyu renk elimde denedim ve kirli bir görüntü verdi. Kullanabileceğimi düşünmüyorum. Aydınlatıcısını beğendim bir kere kullandım kalıcılıgı fazla değil ama sürümü ve duruşu güzel. Bakalım deneyip göreceğiz.

Paleti incelemek ya da almak isterseniz tıklayabilirsiniz. ; 

Fiyat ; US $2.29

PH Ölçüm Test Kağıdı; 




Seyehat Cüzdanı



Seyehatler de ya da normalde de kullanılabilecek bir cüzdan çok gözlü olması çok işime yarayacak eminim. :)

Cüzdan için tıklayabilirsiniz

$2.42

Flip Cover Telefon Kılıfı ;  



Beğenmediğim tek şey bu oldu sanırım. Herşey güzel fakat kapağı kapanmıyor.Resimde gördüğünüz gibi açık şekilde kalıyor. Bu tarz kılıf bir daha almayı düşünmüyorum ama  alırsam da ya arka kapak, ya mıknatıslı ya da kenarlarda lastik ve ya cırtcırtlı tarzda birleştiriciler olan kılıflardan almayı planlıyorum.



4 Lü Göz Fırça Seti





Diğer paketten çıkan bu ürünümüde Ebay'den sipariş ettim.Diğer göz fırçalarından fazla olmasada bir tık daha büyük. Yapıları yumuşak ama kıl döker mi bilmiyorum ellerimle baya bir yoldum ama dökmedi şimdilik :) . Kullanma fırsatı bulamadım yinede kalite olarak ilk izlenimlerime göre gayet başarılı buldum.  

Fırçalar için tıklayabilirsiniz.

US $1.55


Aradan 2 gün geçtikten sonra alttaki kutu geldi.


Gözlük Çerçevesi



İçerisinden gözlük çerçevesi çıktı. Çerçeve ucuz plastikten fazla bir kalitesi yok ve baya büyük. Karar veremedim kullanmaya bir kaç seçenek daha bakıcam beğendiğim olmazsa cam taktırıp kullanabilirim.

Gözlük için tıklayabilirsiniz.

Fiyat ;  $1.56


3 Gün sonra gelen zarf ; 

Profesyonel(KABUKİ)  Allık-Fondoten Fırçası 


3 gün sonra annem sokak kapımızın dışında kenara atılmış şekilde buldu paketimi. Postacı sanırım beni evde bulamayınca bırakıp gitmiş. Bu gibi alışverişlerde en çok rastalanan sorunlardan birisi bu sanırım. Yurtdışında ki kargoları genellikle evimize PTT Kargo getiriyor. Sizi evde bulamazsa direk sokağa ya da insaflıysa posta kutunuza bırakabiliyor. Hele kargolar takipsizse Allah'a emanet oluyorlar gelirken. Genel olarak kargosu çok olmasada kaybolan insanlar var takipsiz kargoların kaybolma riski olabiliyor. Neyse ki şanslıymışım çünkü bu alışverişimde en çok beğendiğim ürün vardı içerisinde.:)
Annem sağolsun paketi annem buldu. Evden çıkarken  "bak ben ne zaman çıkmak istesem hep bir şey oluyor yine içime doğuyor bir şey olcak, ben komşuya gidiyorum " dedi eve dönerken harbiden de aksam saat 12 de paketimi dış kapının biraz ilerisine atılmış şekilde buldu.Teşekkürler Anne! :)


Kabuki Fırça  




Ebay'den aldığım kabuki şeklinde bu tatliş fırça,koruyucu takılmış şekilde geldi.
Görür görmez aşık oldum  fırçaya çok tatlı değil mi? Denemedim ama elime alınca kaliteli geldi gözüme. Eee yumuşacıkta ben daha ne isterim.. :) 

Fırça için >>>>>  Tıklayabilirsiniz. 

Fiyat ; $2.96

Makyaj Süngeri 


Paketten çıkan diğer ürün ise makyaj süngeri oldu. Kalitesi Gratis ya da watsons da bulunan uygun fiyatlı süngerler gibi hatta biraz daha iyi gibi ilk denemem böyle denedikçe fikrim değişir mi bilmem. Merak edenler için ürünlerin hepsini deneyip fikrimi söylerim. Bu yüzden alt kısımda yorum bırakmanız yeterli. Denedikçe bahsettiğiniz ürünü yorumunuza cevap bırakırım. 

Sünger için >> Tıklayabilirsiniz.

$0.99

Dün Elime geçen kargolar. 


Çanta İçi Düzenleyici ;


Çanta değiştirmek işkence geliyor bu yüzden bazen " Amaaaaan içerisindekileri kim çıkartçak şimdi" diyip  üşendiğim için aynı çantayı sürekli kullandığım bile olmuştur. Beni bu dertten kurtarmasını umarak bu ürünü aldım. Çok gözlü ve kaliteli bir kumaştan yapılmış. Beğendim.

Gögüs Ucu Kapatıcı Ped ; 


Yapısı derimsi gibi yumuşacık ve taktığınız zaman kendisini hiç belli etmeyen bir silikondan yapılmış. Kendinden yapışkanlı denedim hiç düşmedi. Zamanla belki yapışkanlığını kaybedebilir bu yüzden iyi muhafaza etmek lazım. Ben resimde ki poşeti ile koruyarak muhafaza edeceğim. 

Seyehat Yastığı ; 



İlk paketten çıkan son ürün seyehat yastığı alınmış amacı belli zaten :) 

Satıcı mağazasını kapattığı için link veremiyorum ama Aliexpress.com adresinden aynı ürünlere farklı satıcılardan ulaşabilirsiniz. 




Makyaj Süngeri 



Sünger için ; Tıklayabilirsiniz.


Kontür Fırçası 




İkinci paketten çıkan ikinci ürün kontür fırçası. Kalitesi idare eder ötü değil ama kıl döker mi hiç bilmiyorum deneyip göreceğiz.

Fırça için Tıklayabilirsiniz.

Fiyat ; $1.20


Mini Kirpik Kıvırıcı 




Yüz Yıkama Pedi 


Son kargo paketinden çıkan ilk ürün yüz yıkama pedi. Resimde tek bir tane var dı ama bana yollanan pakette ek olarak içerisinde minik burun kenarında kullanılabilecek ped var. 

Yüz yıkama pedi için >>> tıklayabilirsiniz.

Makyaj Fırça Koruyucu  





İçerisinde 20 tane var. Ben biraz uzun buldum bu yüzden ortadan ikiye kesip öyle kullanmayı düşünüyorum. Denedim ortadan ikiye kestim herhangi bir sorun yaşamadım.

Ürüne ulaşmak için ; Tıklayabilirsiniz.

$ 0.61

 Küpe ; 



Fiyat ; $ 0.59


Ruj Düzenleyici 




Ruj düzenleyicisini çok beğendim. Hatta sağ sağlim elime ulaşmasına da çok şaşırdım. Resimde gördüğünüz gibi koruma için süngerimsi bir şeye sarılp göndermiş satıcı. Sadece alt kenarda minik bir kırılma var oda zaten belli olmuyor. İçine 24 tane ruj koyabilirsiniz. Göstermek için rujları dizip resmini çektim altta görebilirsiniz. 

Ruj Düzenleyici için tıklayabilirsiniz.

Fiyat ; $2.65




Okuduğunuz için teşekkürler.

Sizlerin güvenle alışveriş yaptığı Ebay-Aliexpress satıcılarınız var mı?
 Varsa yorum kısmında paylaşabilirsiniz böylece diğer alışveriş yapacak kişiler faydalanır. 

Bana önerebileceğiniz Türkiye'ye gönderim yapan alışveriş yaptığınız siteler var mı? 


Hoşkalın,
Sevgiler.



Beni Takip Edin 
YouTube - TUGBAGUNGOR





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum