Aliexpress ve Ebay Alışverişim

By TUĞBA GÜNGÖR - 15:40





Merhabalar.
Geçen gün sizlere ilk defa yurtdışından alışveriş yaptığımı burada paylaşmıştım. Bu yazımın üzerinden on gün geçti.Ben bu on gün içerisinde dayanamayıp tekrar bir şeyler sipariş ettim.Bu sefer Ebay haricinde Aliexpress sitesindende siparişlerim oldu.Aliexpress'te Ebay gibi satıcıların olduğu  ne ararsanız bulabileceğiniz alışveriş sitesi.





Ben alacağım ürünüleri araştırıp aldım. Ürünü almadan önce satıcının feedback puanına dikkat etmek lazım.Ben 90lardan aşağıda ki satıcılardan seçmemeye özen gösterdim.. Yukarıda ki resimde ok işaretiyle göstermiş olduğum yer satıcının alıcılarından pozitif oy almış olduğu oran gözüküyor bu feedback'tir. Satıcıların bu puanlarıyla güvenilir olduğunu anlayabilirsiniz.




Diğer Dikkate aldığım şey ise ürünü alan alıcıların paylaştığı resimler.
Genelde alıcılar ürünleri eline ulaşınca satıcı hakkında yaşadıkları alışveriş deneyimlerini satıcıya puan ve yorum olarak dönüş yaparlar. Bazen buna ek olarak ürünün resimlerini paylaşırlar (ki çok takdir ettim böyle resim paylaşanları.) Ben çok sevdim bu düşünceyi. İnternette bazen gördüğümüz resim bizi yanıltabiliyor ki bu çok yaşanıyor aldığınız ürün resimdeki ile alakasız olabiliyor. Ben her seçtiğim üründe yorumda ki resimlere dikkat ettim. Bana güven verdiğinde ise direk sepetime ekledim.Yukarıda ki resimlerde de gördüğünüz gibi alıcılar ellerine geçtiği ürünü paylaşmışlar.Bu benim çok işime yaradığı için bunu bende yapmayı düşünüyorum alacak olanlar en azından böyle resimler sayesinde o satıcıdan içi rahat ve güvenle alışveriş yapabilir.

Dikka etmeniz gerekenler bunlardı. Şimdi gelelim aldıklarıma.


EBAY SİPARİŞİM 


Ebay'den ikinci siparişim olarak sadece bu 4 lü far fırça setini aldım.Aslında bu seti almamda ki sebep makyaj yaparken (ne kadar fırçalarımı yıkasamda) bazen unutuyorum ve aceleyle makyaj yapmam gerekiyor bu durumda da temiz fırça ihtiyacı duyuyorum bu yüzden fazla olması benim için daha avantajlı olacağını düşündüm ve aldım. Elimin altında dursun hepsini pisletcek değilim ya :)


Aliexpress Siparişim



Kirpik Kıvırıcı



Silikon yüz temizleme pedi
(Fırçalarımı yıkamak için kullanmayı düşünüyorum.)




Makyaj Süngeri 




Kontür Fırçası



Fırça Koruyucu 



24lü ruj organizeri



Küpe 



PH Test kağıdı 



Seyehat Cüzdanı



Çanta içi düzenleyici



Seyehat Yastığı

Telefon Kılıfı  






Gögüs ucu kapatıcı ped




Katlanır Su şişesi



Gözlük Çerçevesi
Siparişlerim bu kadardı. Geldiği zaman fiyat ve satıcı isimlerini sizlerle paylaşacağım. Hatta bunu ilk video olarak paylaşmayı düşünüyorum. Youtube kanalıma abone olmayı unutmayınız...

Hoşkalın,
Sevgiler.

Beni Takip Edin 
YouTube - TUGBAGUNGOR

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum