Paypal Nakit Kart ile Ebay Alışveriş Denemem

By TUĞBA GÜNGÖR - 05:01

Merhabalar kızlar nasılsınız?

Uzun zamandır sürekli aklımda olan ama bir türlü cesaret edemediğim yurtdışı alışverişimi dün akşam ufak bir denemeyle gerçekleştirdim. Bunu nasıl yaptığımı ve ne sipariş verdiğimi sizlere anlatmak istedim.

Öncelikle Ebay gibi yabancı alışveriş sitelerinden alışveriş yapmak için PAYPAL üyeliğinizin olması lazım. 


PayPal Nedir?

Online ödemelerin güvenilir lideri PayPal, alıcılara ve işletmelere online para gönderme ve alma imkanını sunuyor. PayPal'ın 190 ülke ve bölgede 100 milyon üye hesabı vardır. Hem eBay'de hem de eBay dışında her yerdeki satıcılar tarafından kabul edilmektedir.


Eskiden PAYPAL'a üye olmak ve alışveriş yapmak için kredi kartınızın olması zorunluluğu vardı diye hatırlıyorum. Ben kredi kartı kullanmadığım için o zamanlar alışveriş yapamamıştım. Şimdi ise buna çok güzel bir çözüm getirdiler. PAYPAL  NAKİT KART'ı bizlere sundular.






PAYPAL  NAKİT KART NEDİR?

PayPal Nakit kart ön ödemeli bir karttır ve banka hesabı gerektirmez. www.paypal.com.tr/nakit adresinden veya satış noktalarından hemen alıp kullanmaya başlayabilirsin. İstediğin kadar para yükleyebilir, yüklediğin kadar harcayabilir, ihtiyacın olduğunda ise paranı çekebilirsin.
Kart Özellikleri Neler?
  • İnternette ve sokakta dünyanın dört bir yanından özgürce alışveriş yapabilirsin.
  • Kart Satış Noktalarından ve TEB ATM’lerinden kartına para yükleyebilirsin.
  • İhtiyacın olduğunda, kartındaki paranı tüm ATM'lerden çekebilirsin.
  • Kartını bulamıyorsan istediğin zaman kullanıma geçici süreliğine kapayabilir, bulduğunda tekrar açabilirsin.
  • Online hizmetlerden kart şifreni ve adres bilgilerini değiştirebilir, paranı ve kalan bakiyeni öğrenebilirsin.
  • PayPal bakiyenle online hizmetlerden kartına para yükleyebilirsin. 
  • Kartını PayPal hesabına ekleyebilir, PayPal hesabın yoksa ücretsiz hesap açabilirsin.








Ben kartımı online olarak aldım. Nasıl aldığıma gelirsek, www.paypal.com.tr/nakit  adresine girdim. Resimde gördüğünüz paypal nakit kartını hemen sipariş et ya da hemen başvur yazan yere tıkladım. Karşıma gelen formu doldurdum. Kart bir hafta içerisinde elime ulaştı. Kargo geldiğinde ne karta ne kargoya hiç bir şekilde para vermedim.Kart ücretsiz geliyor para talep edilmiyor. Sadece kartınıza para yüklediğiniz zaman bu bedel 4-5 TL gibi bir fiyat kesiliyor. Aşağıda ki resimde kartla ilgili ücretleri ve limitleri bulabilirsiniz. 






Kart elimize geçti herşey tamam geriye kartımızı kullanıma açmak kalıyor.

www.paypal.com/nakit adresine giriyoruz.
“Kullanıma Aç” butonuna bas ve yönlendirmeleri takip ediyoruz..
PayPal hesabınız varsa e-posta adresin ve şifren ile giriş yap. Eğer yoksa kendinize bir paypal hesabı oluşturuyoruz.
Kartı kullanıma açtıktan sonra cep telefonumuza mağaza alışverişlerinde ve ATM işlemlerinde kullanacağımız 4 haneli şifremiz gelecek. Hepsi bu kadar. :)


Tüm bu işlemlerden sonra kartıma az bir miktarda para yatırdım. Para yatırma işlemlerini TEB ATM'lerinden ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Daha sonra Ebay.com sitesinden bir kaç ürün seçip satın alma işlemimi gerçekleştirdim. Bu benim ilk denememdi ürünler elime ne zaman geçecek ya da geçecek mi bekleyip göreceğiz. :)

Aldığım ürünler ;




Çok beğenerek seçtim aldıklarımı.Kozmetik yasağı olduğu için gümrükte sorun çıkarmı çıkmaz mı inanın bilmiyorum. Bekleyip göreceğiz. Ürünler elime gelir gelmez tekrar sizlere  burada yazısınız yazacağım. :) Satıcıları yayınlamadım güvenli olup olmadıkları henüz net değil. Bu yüzden ürünler elime geçtiği zaman satıcıları sizlerle paylaşacağım.

Sizler Ebay'den alışveriş yaptınız mı? 
Yaptıysanız güven duyduğunuz ya da sürekli alışveriş yaptığınız satıcılarınızı yorum kısmına yazıp alışveriş yapmak isteyen ama bir türlü satıcılara güvenemeyen kişiler için yardımcı olabilirsiniz.

Hoşkalın,
Sevgiler.

Beni Takip Edin 
YouTube - TUGBAGUNGOR

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum