Klasik Dumanlı Göz Makyajı Nasıl Yapılır?

By TUĞBA GÜNGÖR - 10:41

Smokey Eyes



Merhabalar kızlar.
 Bugün hazır boş vaktim varken uzun zamandır yazmayı ihmal ettiğim günün makyajı postunu hazırlamak istedim. Benim en çok ilgimi çekenlerden birtanesidir günün makyajı postları.Takip ettiğim bloggerların da ilk önce bu tarz yazılarını kurcalarım.Geçenlerde yine böyle okurken yabancı blogger bir kızın hazırladığı makyaja denk geldim. Ben de o makyajdan esinlenerek biraz değiştirerek sizlere bugün paylaşacağım makyajı hazırladım. Bakalım nasıl olmuş?. :)




 Yüz
Rimmel London Wake Me Up Fondöten
The Balm Sexy Mama Transparan Pudra
The Balm Betty Lou Manizer Bronzer

    Gözler
Essence  I love Stage Far Bazı
The Balm NUDE'tude Far Paleti
Pastel Profashion Far Paleti - No.9
Rimmel London Lash Accelerator Rimel

 Dudak
Rimmel London Apocalips Lip Lacquer -LUNA

Hazırlanış ;
Öncelikle yüz ürünlerimi uyguladım.Ardından gözlerime far bazını yedirip üzerine Pastel paletten işaretli olan üçüncü sıradaki hafif simli şampanya rengi olan farı göz pınarlarıma uyguladım. NUDE'tude paletten Sultry rengini dağıtma fırçasına çok hafif dokundurup göz kapağımın çizgisine ve biraz üzerini taşıracak şekilde dağıtarak uyguladım.Ardından tekrar Pastel paletinden son da işaretli olan bakır rengi yine aynı şekilde göz kapağı çizgisine ve çevresine taşırarak yedirdim.NUDE'tude paletten Silly rengi far fırçasına çok bastırmadan alıp kirpik diplerinden başlayarak göz kapağı çizgisinin üstünü geçirmeyecek şekilde uyguladım.Ardından tekrar NUDE'tude paletten Sleek rengini eyeliner fırçası ile eyeliner çeker gibi uyguladım. En son temiz bir dağıtma fırçası ile eyeliner gibi sürdüğüm Sleek farı dağıttım. Alt kirpik diplerime ilk olarak Pastel bakır rengi ardından üzerinden Nude'tude Silly geçtim.Son olarak alt ve üst kirpiklerime Rimmel London Rimeli uyguladım. 
Profeshional Palet

PASTEL

The Balm Far
THE BALM NUDE'tude











Sizce nasıl olmuş?.Umarım hoşunuza gitmiştir. :)

                                                            Hoş kalın,
                                                                          Sevgiler


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum