Cansız Saçları Nasıl Canlandırırız?

By TUĞBA GÜNGÖR - 10:30

mask, maske, hair care


Merhabalar kızlar.
Bugün sizlere denediğim ve bir çok yönden sonuç aldığım saç bakım küründen bahsedeceğim.Saçlarınız sönük,cansız, mat duruyorsa,dökülme ve yıpranma sorunu yaşıyorsanız evde kendi başınıza hazırlayabileceğiniz bu saç bakım maskesi tam size göre. İsterseniz askemiz nasıl yapılıyormuş görelim.


Öncelikle maskeyle nasıl tanıştığımı anlatayım sizlere.Ben bu maskeyi yıllar önce en yakın arkadaşımın annesinden öğrenmiştim.Kendisi öyle güzel saçlara sahip ki saçları her zaman parlak ve capcanlıdır.Bana bahsettiği maske sayesinde kavuşmuş o saçlara. Ben de ara sıra vakit buldukça yapıyorum.Bu aralar maskeye tekrar başlamayı düşünüyorum. Tam sonuç almak için biraz sabretmeniz gerekiyor.Öyle bir iki kere yapıp sonra bırakmakla saçlarımıza bakım uygulayamayız. Bir süre bu maskeye devam etmelisiniz ki iyi sonuçlar alabilesiniz.


Maske için gerekenler ;

-Bemiks Ampül
-Evigen Ampül
-Bepanthen Ampül
-Zeytin Yağı
-Susam Yağı
-Badem Yağı
-3 Tane Bıldırcın Yumurtası (Ya da 1 tane normal yumurta sarısı)

        
Uygulama ;

Bemiks, Evigen, Bepanthen ampüllerden birer tane bir kabın içerisine kırın. Kırdığınız ampüllerin içerisine yarım cay bardağı zeytin yağı,4 yemek kaşığı susam ve badem yağı ekleyiniz. Son olarak karışımın içerisine 3 adet bıldırcın yumurtası ekleyiniz.Eğer o an bıldırcın yumurtası bulamadıysanız 1 adet normal yumurta sarısını da kullanabilirsiniz. Hazırladığınız malzemeleri iyice karıştırın. Saçlarınızı tarayıp karışımı saçlarınıza uygulayınız.Ben önce saç diplerimden başlıyorum.Sizler de ilk önce saç diplerinizden başlayın böylece bu karışım iyice emilip saçlarınızın uzamasına ve beslenmesine yardımcı olur.Maskeyi saçlarınıza uyguladıktan sonra saçlarınızı sarın. Ben bu işlemde bazen tülbent bazen streç film kullanıyorum. Bekleme süresi ne kadar uzun olursa o kadar iyi 3-5 saat beklerseniz daha iyi sonuçlar alırsınız. Vaktiniz yoksa bile en az 1-2 saat arası bekletiniz. Benim önerim bu maskeyi boş bir gününüz de uygulayıp 3-5 saat başınızda bekletmeniz.  Daha sonra Şampuan ve Krem kullanarak yıkayınız. Bu maskeyi dört hafta boyunca hafta da iki kez uygulayınız. Daha sonra iki hafta da bire düşürünüz. İşte maskemiz bu kadar. Benim saçlarım uzun ve gür olduğu için malzemeleri kendime göre çoğaltıp uygulamayı düşünüyorum. Bu maskemiz parlaklık ve gürleştirme görevinden başka ayrıca  hem saçların uzamasına yardımcı oluyor hem de dökülmelerini bir nebze de olsa engelliyor.

Bu arada deneyip olumlu sonuç aldığım saçları daha hızlı nasıl uzatırım yazımı henüz okumadıysanız buraya tıklayınız.

Umarım sizler de faydasını görürsünüz. Sizin saçlarınız için uyguladığınız bakım kürleri neler kızlar? :)




Hoş kalın,
SEVGİLER.







  • Share:

You Might Also Like

0 yorum