DIY

Çerçeveden Küpe Organizeri Yapımı

By TUĞBA GÜNGÖR - 09:20

Merhabalar Arkadaşlar.
Son zamanlarda evde ki tadilatlar yüzünden istemeyerek de olsa blogumu ihmal ettim. Büyük bir kısmı bitmek üzere artık ben de birazcık olsun rahatladım.Bu geçen zamanda çok çok istediğim şeylerden birtanesi gerçekleşti.Siz de biliyorsunuz iş konusunda bir dikiş tutturamamıştım.Uzun zamandır boştaydım. 2 gün önce işe başladım çok heyecanlıyım.Bunun sevincini yaşıyorum bu aralar.Konumuzdan da birazcık sapıyorum sanki hemen toparlayalım ki sizlerde sıkılmayın. :)

Sizlere anlatacağım proje oraya buraya saçılan küpelerimiz için arkadaşlar.Aslında bunu annemle birlikte yapalı bayağı oldu ama sizlerle paylaşmaya zaman bulamamıştım. Önce annem için daha sonra kendim için yaptım. Yapımı hem basit,hem de görüntü açısından çok şirin oldu. Dekor olarakta odanızda istediğiniz köşeye koyabilirsiniz yada duvara asabilirsiniz orası size kalmış artık :)

Yapım aşaması :

Malzemeler ;






  • 1 adet elinizde bulunan herhangi bir çerveçe (çerçeve camsız ve önü boş olmalı)
  •  Makas
  • Tül,güpür ,file tarzında bir kumaş,ince delikli tel,yada tığ ile ördüğünüz herhagi bir şey iş görür.




Benim kullandığım parça kumaşcıdan aldığım çiçek desenli güpür. Güpürü kartona güzelce yerleştirip arka kısmını iğne ile tutturduk.Sizler iğne,iplik herhangi bir şeyle tutturabilirsiniz.Önemli olan gergin olması. Gergin ve sıkı yapmalısınız yapmazsanız kumaş bollaşır küpeler düşer.Arka kısmına yerleştirdiğimiz karton şart değil aslında. Kendime yaptığım kartonsuzdu..Bura da kartonu kullanma amacımız,annemin top küpeleri var arka ucu düz ve kısa olduğu için deliklere assak da az biraz bir kımıldasa düşerler. Bizde o küpelerin düşmemesi için arka kısmına karton yerleştirdik. O küpeleri takarken kartona batırdık böylesi daha sağlam oldu.




İşte küpe organizerimizin bitmiş hali bu arkadaşlar. Gördüğünüz gibi kumaşı epey bi gerdirdik.








Küpeleri görmeniz açısından gelişi güzel dizdim. Az önce bahsettiğim top küpeler sağ üst kısımda altın rengi olan küpeler. Bu tarz küpeleriniz varsa yaparken arkasına karton yerleştirmenizi öneririm. Daha kullanışlı olur sizler için. İlk küpeliğimiz bitti. Bu annem için yaptığımızdı kendisi güzelce yerleştirip odasında şifonyerinin üstüne koydu. :)




Gelelim kendime yaptığım küpeliğe. Kendiminkini de yukarıda ki adımları uygulayarak hazırladım.





Kendim için yaptığım küpelikte tül kullandım. Belki soranınız olur diye yazıyorum çerçeve Ikea'dan.




Tülü iyice gerdirip çerçevenin arka kısmında bulunan kapağı ile kapattım.




Bitmiş hali bu şekilde. Annemin ki kadar büyük olmasa da ben buraya  çok sık kullandığım küpeleri dönüşümlü olarak asmayı düşünüyorum. Şimdi kendisi masamın üstünde duruyor. :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Umarım sizler için de güzel bir fikir olmuştur. :)


                                          Hoş kalın.
                                                 Sevgiler,


                                             









  • Share:

You Might Also Like

1 yorum