Evde Saç Boyama Deneyimim (2)

By TUĞBA GÜNGÖR - 04:51

Merhabalar Arkadaşlar nasılsınız?

Geçen ay bildiğiniz gibi saçlarımı boyamıştım. Bu zaman zarfında saçlarımdaki boyalar akmaya başladı.Rengi biraz daha açıldı. Bende hazır boya akıp rengi açılmışken tekrar boyamaya karar verdim. Bir cesaretle gidip kızıl tonlarında boya aldım.Biraz tereddüt ettim boyarken çünkü; kendim de görmeye hiç alışık olmadığım bir renkti kızıl Şimdi iyi ki boyamışım diyorum çok hoşuma gitti. Uzun yıllar siyah renk saçtan sonra kızıl renk içimi açtı vallahi :) Sizlerlede paylaşmak istiyorum belki sizler de denemek istersiniz. :)


Kullanılan renkler:
Büyüleyici Kızıl
Aşk Alevi








Büyüleyici Kızıl

                                                                                 

Öncelikle boyalardan bahsetmek istiyorum. Tekrar Neva Color kullandım. Neva Color'un saç boyaları bana göre gerçekten iyi sonuç elde etmemi sağlıyor.


 Boyama işlemine başlamadan önce her zaman olduğu gibi vazelini boya bulaşacak yerlere sürdüm. Bunu yapma amacım boya işlemi sırasında ister istemez elime,yüzüme bulaştırıyorum. Vazelin sürüldüğü zaman boyaların çıkması dahada kolaylaşıyor. 



 Boya yaparken hazır boya bile olsa şişelerini asla kullanmıyorum Şişeleri dar olduğu için boyanın karıştırılması dahada zorlaşıyor hem diplerde boya kalınca sıkması imkansız hale gelip ziyan oluyor.Bende bu yüzden boya yaptığım zamanlar resimde gördüğünüz plastik tabağı ve boya fırçasını kullanıyorum.

Bekleme aşaması her yer de 30-40 dakika deseler de. Ben garantiye almak için tam 1 saat bekletiyorum.

Vazelin sayesinde gördüğünüz bu bulaşan boyalardan eser kalmadı. :)


 Sonuç ; 







Ben sonuçtan çok memnun kaldım. Bu renkle bir süre devam etmeyi düşünüyorum. 
Sizler nasıl buldunuz ?. Bu arada resimde ki makyajı da aşama aşama hazırladım kısa süre sonra yayınlayacağım takipte kalın. :)



                                                           Hoşkalın,

                                                                  Sevgiler.






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum