Bitenler - 1

By TUĞBA GÜNGÖR - 07:50

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız?

Bugün sizlere ilk kez bitenler yazımı yazıyorum arkadaşlar.Hayırlı uğurlu olsunnnn :)





  1) Topicrem Şampuan ; Bu ürünü bana cilt doktorum önermişti. O zamanlar fazlasıyla kepek sorunu yaşıyordum. İlk kullandığım zamanlar saçlarıma sert geldiğini düşünüyordum ama sonra sonra ürüne alıştım. Kepeklere % 100 son vermesede bayağı azaltmıştı. Paraben içermiyor. 
İçeriği ;*Beyaz söğüt kabuğu ekstresi - Kaşıntıyı giderir ve saç derisini temizler.
           *Piroctone Olamine - Pul pul dökülmeyi azaltır.Tekrarlanma riskini limitler.Saç derisinin yeniden yapılanmasına yardımcı olur.

Bu ürünle beraber cildim çok hassas olduğu için bir ürün daha vermişti doktorum hatta elimde ki yüz temizleme jelleri bitince tekrar ona başlamayı düşünüyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Duşta,el yıkamada,yüz yıkamada her zaman kullanılan bir üründü.Su bazlı makyaj ürünlerini bile hiç zorlanmadan temizliyordu. Aldığım zaman sizler için onun ayrı bir yazısını paylaşacağım.Bana göre tüm makyaj temizleyicilerimin en iyisiydi diyebilirim. 



   2) I Love El Kremi ; Tüm I love ürünlerini bayılarak kullanıyorum. Kokuları muhteşem insanın yiyesi geliyor resmen. Bu ürün de Ahududu ve Böğürtlenliydi çok severek kullandım.
   
  3) I love Duş Jeli ; Yukarı da söylediklerim aynen geçerli :)

  4) Sensodyne Diş Macunu ;   Bu ürün hassas dişler için. Bundan önce tüp şeklinde olan diş macununu kullanıyordum. Faydasını gördüm mü ? Evet çok beyazlatmasada gözle görülür şekilde fark etti. Şuan kullandıklarım arasında iyisi bu olduğu için hala devam ediyorum ürüne.

  5) Bebak Bademli Nemlendirici ;  Ürünü gratis alışverişim sırasında kasada vermişlerdi.Pek heveslenmedim verdikleri zaman eve gelince atmıştım bir kenara. Biraz zaman sonra elime tekrar geçince öyle bir deneyeyim dedim. Keşke aldığım gün başlasaymışım kullanmaya.Krem nemlendirme açısından mükemmel. Fiyat deseniz 2  3 TL arası.Bu fiyata böyle ürün beni şaşırttı açıkcası.Nemlendirmesi çok iyi.Yağlı kremleri hiç sevmiyorum bu ürünün yapısı yağlı değildi bu yüzden hiç yağlandırma yapmadı.Elimde ki kremler bittiğinde Bebak'ın diğer ürünlerine de çekmecemde yer açmayı düşünüyorum artık.
  6) Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli ; Bu ürün cildime hiç iyi gelmedi.Kuru bir cilt yapım var zaten kullandıkça iyice kuruttu diyebilirim.Temizleme sonrası sürekli kremle nemlendirme ihtiyacı hissettim.Temizlemesi iyiydi fakat ben bu ürünü yağlı ciltlere tavsiye ederim.

  7) Vaseline Nemlendirici ; Aloe ve salatalık özlü olan bu krem losyon gibi fazla akışkan bu beni korkuttu.Vıcık vıcık,göze yağlı görünen kremleri pek sevmem normalde ama ürünü cildime sürdüğüm an kolayca emdi.Kuru olan cildimi yumuşacık yaptı. Ürünün boyutuda gayet iyi tam çantaya atımlık. :)

  8)  Moisturising El ve Tırnak Kremi ;  Bu ürünü Gratis'ten almıştım biri anneme diğeri kendime. Anneme aldığım güllü olandı.Benim bu kullandığım ise lavanlalıydı. Kokuları gerçekten çok güzel.Çok çok kuru ellere tavsiye edemem cünkü nemlendirmesi çabuk geçiyor bu yüzden sık sık nemlendirmeniz gerekiyor.Boyutu sayesinde çantada taşıması kolay bir ürün sürekli çantamda taşıdığım için gün içinde çok kez nemlendiriyordum.

  9) Nivea Soft ; Yıllardır kullanıyorum Nivea kremlerini.Bu ürünü de severek bitirdim. Çok güzel nemlendirip hiç yapış yapış hissi vermedi.


  10) Diadermine Lift Projection Solaire ;   Ürün hem kırışık önleyici,hem sıkılaştırıcı,hem güneşten koruyucu gündüz kremi.Aslında bu ürünü anneme almıştık ama daha sonra kendim kullanmaya başladım.Krem cildimi sıkı ve daha pürüzsüz görünümünü sağladı.Her sürdüğümde gün boyu yüzümde kaldı.Ben bu ürün bitene kadar inanın hiç makyaj bazı kullanma gereği duymadım. Ürünü rahatlıkla tavsiye ederim tek eksi yanı gramajının az olması.

  11) Diadermine Arındırıcı T- Bölgesi Bantları ; Ürünü genellikle burun kısmımda ki siyah noktalar için kullandım ve gayet güzel sonuç aldım. Düzenli peeling yapıldığı sürece siyah noktalar oluşmaz ama bazen insanın peeling yapacak zamanı olmuyor.Böyle zamanlarda da siyah noktalar ister istemez birikiyor.Bu tarz durumlarda elimizin altında T bölgesi yada sadece burun bölgesi için bu bantlardan bulundurmak gerekiyor. Bunun gibi ürün arıyorsanız Diadermine'yi tavsiye edebilirim.



  12) Watsons Radiant & Brightening Maske ; Bu yüz maskesini Watsons mağazasından aldım. Bu tarz maskeleri hiç denememiştim ilk kez deneme fırsatı buldum.Paket tek kullanımlık. Maskeyi yüzüme takar takmaz çok güzel bir ferahlama hissettim. 20 dakika boyunca beklettip öyle çıkarttım.Hatta maskeyi atmadan önce maskede ki sıvıyı alıp ellerimle yüzüme masaj yaptım. Sonuç ; Cildimi yumuşacık,parlak ve pürüzsüz yaptı. Eksi yönleri ; Maske çok kalın,boyutu yüzünüze uymayabilir biraz büyük.Etkisi uzun süreli değil..Eğer maskeyi sürekli alışkanlık haline getirir kullanırsanız iyi sonuç alırsınız gibime geliyor.

  13) Essence Mattifying Compact Powder ; Essence'nin bu matlaştırıcı pudrasını cilt tonumun eşitsizliğini kapattığı için severek kullandım. En fazla 3-4 saat cildin  parlamasını önlüyor.Kalıcılığından bahsetmek zor çünkü kimi zaman 5 saat,kimi zaman 9 saat kaldığı bile oldu yüzümde.Haberiniz olsun öyle aman aman bir kapatıcılığı yok.Zaten alırken maksadım o değildi. Fondötenimi sabitlesin,yüzümde pütür pütür kalın bir pudra görünümü olmasın.Bu ürün benim için tüm bu isteklerimi karşılayan bir ürün oldu.

  14) Listerine Ağız Bakım Ürünü ; Tek kullandığım ağız bakım suyu olur kendisi.

  15)  Parfüm ; Burberry. Erkek parfümü evet evet biliyorum ama ne yapayım kendimi alıkoyamıyorum bu kokuya.İlk parfüm kullanmaya başladığımdan beri alıyorum bu parfümü çok çok hoşuma gidiyor.Ama bu sefer zor da olsa değişiklik yapıp Givenchy'nin Ange Ou Demon Le Secret parfümünü aldım. Alışması zor oldu ama idare ediyoruz şimdilik :)

  16) Törpü;  Bildiğiniz törpü işte :)

  17) Şelale Aseton ; Birdaha asla almayacağım aseton. Benri aseton varken ne diye almışım ki  zaten hiç anlamış değilim.

  18) Flormar Perfect Coverage Foundation; Flormar'ın en sevdiğim ürünlerinden bir tanesi de bu föndoten. Oldukça kapatıcı özelliğe sahip ürün kendisi ve yüzümde kalıcılığı 8-9 saat sürdü.Yüzünde leke,sivilce gibi izleriniz varsa kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü anında kapatıyor. Benim yüzümde batıklarım vardı bu fondoten sayesinde kapatıyordum.Fiyatı performansına göre çok çok uygun.

 19) The Balm Schwing Black Eyeliner; Bü eyeliner hakkında ne desem bilemiyorum. Bir sevdim,bir sevmedim. Renk vermesi,fırçası falan tam not almıştı benden ama kalıcılık konusunda geçemedi. Bildiğiniz gibi yüzüm terleyen bir yapıya sahip bu üründe akma oldu hep. Gönül rahatlığı ile sürüp adım atamadım dışarı. Bir daha almayı düşünmüyorum.

  20) Rimmel London ; Günlük kullanım için ideal bir fondotendi benim için.Kuru cildime hafif yağlı yapısı ile çok iyi geldi.Kalıcılık 3 - 5 saat arası.Kapatıcılığı ise orta derecede bir kapatıcılığa sahip.

  21) Maybelline Falsies Volume Express; Maybelline rimellerini başarılı buluyorum. Bu rimel de diğer rimelleri kadar iyi bir üründü. Fırçası neden yok diyecek olursanız. Biten rimellerin fırçalarını atmıyorum.Onları ya kaş için, ya kirpikte ki fazla rimelleri almak için kullanıyorum.

  22) Flormar Revolution Rimel; Bu rimel hakkında yazı yazmıştım zaten. Flormar Revolution Maskara yazısına tıklayarak inceleyebilirsiniz.
  
  23) Essence Liquid Water Proff Eyeliner; İşte en sevdiğim eyeliner. Kaçıncı bitirişim hatırlamıyorum bile.Gözüm den ben ykayana kadar hiç çıkmıyor.Yaz,kış akmadan beni yarı yolda bırakmayan tek eyeliner kendisi.Yazın bile gözlerimde kalmasına inanamamıştım. Onca sıcağa,tere rağmen.Suya dayanıklı yazıyor fakat değil yıkarken de anında çıkıyor.Benim anlamadığım nokta bu kadar tüm gün dayanıp sadece yıkarken nasıl kolay çıkıyor ilginç doğrusu.Sizlere kesinlikle tavsiye ediyorum.Bittikçe aldığım,alışkanlık haline getirdiğim tek ürün kendisi. :)

  23) Avon Göz Kalemi; Bu kalemi uzun zaman önce almıştım çok memnun kalmıştım.İki renkli kalemdi. Bir tarafı siyah diğer tarafı beyazdı. Yumuşak ve sürümü çok rahattı ama bir daha bulamadım bu üründen bulsaydım alırdım.

Ve ilk bitenler yazımın sonuna geldik.Kullanıp elimden geldiğinde sizlere ürünler hakkında yorumlarımı yaptım.Umarım işinize yarar. Bundan sonra hazırlayacağım yazı çantam da ne var yazısı gelebilir. :)

 Kucak dolusu öpücüklerle. Hoş kalın.



                                                       Sevgiler,
                                                                   


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum