Flormar Revolution MASKARA

By TUĞBA GÜNGÖR - 06:46

Merhabalar arkadaşlar. Tatil,aile sorunları derken uzun zamandır blogla ilgilenemedim bu yüzden sizlerden özür dileyerek yeni postuma başlamak istiyorum. :)

Bu gün sizlere Flormar'ın Revolution Maskarasından bahsedeceğim.Bu ay Flormar'ın bu maskarası favorilerim arasına girdi diyebilirim.Ne zaman makyaj yapsam elim bu rimele gidiyor kopamamıyorum bir türlü :)










  


Gördüğünüz gibi ürünün ambalajı tombul ve eğimli bu elde  kullanımını kolaylaştırıyor.





Fırçasına gelirsek, sık aralıklarla oluşan kılları sayesinde hem tek tek kirpikleri tarıyor,hem de dolgunluk veriyor.Fırçanın yapısı çok hoşuma gitti sürerken
en ince ayrıntısına kadar kirpiklerimize uygulayabilmemizi sağlıyor.





Resimde tek kat sürmüş halim arkadaşlar.Kirpikleri çok uzun yapmıyor bilginiz olsun.Ama dolgun ve simsiyah kirpiklere sahip olmak isteyenlere gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Suya dayanıklı olmayan bir ürün olarak biliyordum.Ben çok kolay terleyen birisiyim biliyorsunuz.Buna rağmen hiç  akma yapmadı ve gözümüzden çıkarırken çok kolay silinebiliyor beni hiç zorlamıyor. Kısacası ürünü çok çok sevdim Flormar'ın eskiden bir rimelini kullanıp memnun kalmamıştım ama bu ürün beni şaşırttı açıkcası 10 üzerinden 8 puan verip postumu bitiriyorum :)



                                                                                                Hoş kalın.

                                                                                                Sevgiler T.G




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum