Dizi önersi 1 "The Vampire Diaries"

By TUĞBA GÜNGÖR - 19:29

Merhabalar.

Ben çok dizi izleyen bir insanımdır.Sayamayacağım kadar izlediğim diziler var. :) Hepinizin de bildiği gibi şu sıralar vampir,kurt adam zombi gibi doğa üstü diziler oldukça fazla izleniyor.

Bugün size ilk  önereceğim dizi ; The Vampire Diaries (Vampir günlükleri)


Konusu ;Ailelerini dört ay önce bir trafik kazasında kaybetmiş olan 17 yaşındaki Elena ve 15 yaşındaki kardeşi Jeremy, yaşadıkları acı sonrası hayatlarına devam etmeye çalışmaktadırlar. Elena çevresinde her zaman güzelliği ve başarılı bir öğrenci olmasıyla ön planda olmuştur. Yaşadığı acıyı dış dünyadan saklama çabasındadır. İki vampir kardeşten Stefan ve Damon'ın kasabaya gelmesiyle, Elena'yla Stefan hemen birbirlerine karşı ilgi duymaya başlarlar.

Dizi bu hikâyeden yola çıkarak, ufak bir kasabadaki iki vampir kardeşin Elena isimli genç kıza karşı duydukları tutku yüzünden birbirleriyle mücadele içerisinde olmalarını konu alıyor. Vampirlerden daha iyi huylu olarak tanımlayabileceğimizin adı Stefan, daha sert ve karanlık görünümlü olan ve insan kanı içme konusunda herhangi bir vicdan azabı duymayansa Damon. Bu iki vampirin birbirleriyle mücadelesi sırasında
yalnızca Elena değil, genç kızın ailesi ve kasabanın diğer sakinleri de tehlike altında olacak. 

Dizimizin konusu bu şekilde.Diziye daha ilk bölümünde vuruldum. O günden beri severek takip ediyorum.Takip etmemin sebeplerinden bir tanesi de "Damon " Allah'ım o nasıl bir insandır öyle ya.Hele o vurdumduymazlığı,mimikleri yok mu?Beni benden alıyor.Çok seviyorum onu çook :)

İzlemeyenleriniz için fazla detay verip dizinin tadını karcırmak istemiyorum.Bu yüzden kısa bir şekilde sizlere önemli bazı karakterleri özet geçeyim.
 
Dizinin esas kızı Elena Gilbert ;
Nina Dobrev'in canlandırdığı sevecen bir karakterdir.Tam iyilik perisi adeta kanatlanıp uçaçakmış gibi bir izlenim veriyor.Aile ve arkadaş kavramına çok önem veren bir karakter.. :)


Esas oğlan 1 : Stefan Salvatore :
18-20 yaşlarında görünsede tamı tamına 145 yaşındadır. :) İnsanlara zarar vermemeye çalışan bir karakter.İnsan yerine hayvan kanı içiyor yani. Kardeşi Damon ile aralarında geçmişten gelen güvensizlik var izledikçe çözeceksinizdir sebebini :)

Esas oğlan 2 :Damon Salvatore:
Ian Somerhalder'in canlandırdığı bir karakterdir.Yakışıklı,başına buyruk,güvenilmez,acımasız,duygusuz ne ararsanız bulabilirsiniz. :)

Diğer oyuncular da dizi içerisinde kendilerini sevdirmeyi başarıyorlar.Ne kadar onlardan bahsetmesem de bana göre asıl karakterler bunlardı.Eminim izleyenler benim gibi düşünüyorlardır.Dizi tam anlamıyla mükemmel.Hala izlemediyseniz bir an önce başlamanızı tavsiye ederim.Sizi bağımlı yapacaktır.
Aşağıda biraz dizi ie ilgili paylaşımda bulunacağım.

Elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.Kusurum olduysa affedin. :)

Hoş kalın...


















Gmail: xwinsomex@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum